tiistai 20. elokuuta 2013

Uudet tuulet

Täytin seitsemäntoista.
DSC_4188
DSC_4262
DSC_4447
kuvaaa
_DSC7773
Oltiin mökillä tyttyöporukalla ja siinä sivussa meni myös mun synttärit. Että en varsinaisesti juhlinu synttäreitä paitsi sitte P vei mut syömää ja osti uuen Hilfigerin hajuveden :* Muita lahjoja oli lahjakortti Essiin, Hurtsin lippu () ja sit sain rahaa.


_DSC7775
Toinen vuos lukiossa käynnisty.


Otsikko kertoo oleellisimman. Mun elämä on menny päälaelleen vaikkei mitään erityisen suurta oo tapahtunukkaa. Suurin muutos on mussa itessäni, joku tuolla mun aivojen sopukoissa on muuttunu ja maailma näyttäytyy mulle erilailla ku ennen. Paremapana? Ehkä. Älkää nyt luulko että musta on tullu sen parempi ihminen ku ennenkää, sama vanha bastard mää oon edelleen.

Tää blogi taas ei näytä yhtään multa ja meneenkin sen vuoksi pian remonttiin. ~

3 kommenttia:

  1. ootko ruotsalainen osittain? siis ku näytät sillee paljo ja sukunimestä aattelin ja sit toi paita..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon osittain tosiaan. :D Mun vanhemmat ja minä ollaan siis kuitenkin kaikki ihan synnytty Suomessa ja näin!

      Poista
  2. oot ihan hullun kaunis tossa kuvassa.. oon kateellinen :(

    VastaaPoista

Comments are always welcome, in Finnish, English or Swedish! ♥