sunnuntai 30. joulukuuta 2012

these lazy days

Heii taas ! Oottepa käyny passiivisiks sanon vaa, ryhdistäytykää pliis. :-(
Jösses mite loma on menny nopeesti! Tajusin just että oon koko loman kattonu Pottereita päivisin ja yöt hengailu puhelimella FinFanFunissa lukemassa ficcejä, voi voi mun kanssa.

minä
kivat rypyt mul. oon seuraava sauli niinistö.

_DSC5512
WP_000961
Ei terveellistä mutta sitäkin parempaa! Käytiin likkoje kaa Amarillossa eilen syömässä, hyvää ruokaa ja parasta seuraa 

Nyt meen jatkaa operaatiota vetyperoksidi, musta tulee taas Platinium Blond.< 3

5 kommenttia:

  1. minkä vääriset silmät sulla on ku ne oli aikasemmin siniset ja tässä ne on harmaat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noissa kummassaki kuvassa on ihan eri värimaailmat ja seki saattaa huijata, mut mun silmien luonnollinen väri on harmaa, välillä piän sinisiä piilolinssejä.

      Poista
    2. ano lue aijempii postauksii. -.-

      Poista
  2. Hahaa, meilki on katottu oikeen urakalla Pottereita joulun aikaan.

    VastaaPoista

Comments are always welcome, in Finnish, English or Swedish! ♥