tiistai 4. joulukuuta 2012

bout this week

hEyyy! Sori sori sori anteeks iha hirveesti ku on taas päässy ote lipsuu tän blogin kanssa.. Huhhuh kaks lukijaa hävinny mutta no can do hahaaaa, oon ollu nii kiltti oppilas että oon keskittyny lähipäivinä kouluun ihan oikeasti, kyllähä se noissa arvosanoissaki on näkyny. :) Muutama otos puhelimesta:

WP_000794
WP_000839
WP_000845
WP_000720

Viime päivät on menny taas aika nopeesti, mainittakoo että kävin taas Saarijärvellä moikkaamassa Lauraa, oon fiilistelly lumesta ja ollu onnessani joulukalenterin (MULLA ON MAAILMAN HIENOI BARBIE-KALENTERI as you can see) avaamisesta. Kerettii me pikkujoulutki tyttöjen kesken pitää. ;)
Pitää laittaa kuvia mun uusimmista shoppailuista, sillä oon ostellu semmosia juttuja mistä ainaki ite oon iha liekeissä <3 br="br">

8 kommenttia:

  1. Beautiful pictures! :)
    Would you like to check my blog too? Maybe we can follow each other?

    <3
    www.pearlinfashion.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. awesome!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Awsome photos. I love it :)
    btw. lovely blog

    -follow each ?
    My blog

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Thank you <3 yea i love the snow too haha. :)

      Poista

Comments are always welcome, in Finnish, English or Swedish! ♥