maanantai 31. joulukuuta 2012

2012


1. Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana?
Oon. :)

2. Oletko tehnyt jotain tänä vuonna, mitä et ole ennen tehnyt?
Kyllä vaan!

3. Oletko seurustellut tämän vuoden aikana?
 En. Tai miten senki kukin tulkitsee.. On tää elämä vaikeeta toisinaan.

4. Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta?
Jurassic Rock ja Tukholman reissu !

5. Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana?
Kyllä oon. Osan kanssa lopullisesti, osan kanssa onneks oon päässy sopuun.

PicMonkey Collage

6. Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana?
Oon. Nyt ku miettii, nii oon kasvanu tänä vuonna tosi paljon henkisesti.

7. Oletko lihonut?
Oon.. :D Kerran läski aina läski.

8. Oletko saanut porttikieltoa minnekään tämän vuoden aikana?
En toivottavasti? Jos oon nii en muista sitä haha.

9. Oletko ollut elokuvissa YKSIN tämän vuoden aikana?
En. :D Tosi outo kysymys.

9. Oletko ottanut tatuointia/lävistystä viimeisen vuoden aikana?
En oo. Vaikka lupasin itelleni että otan kielikorun mutta se sitten jäi.. Ens vuonna mun on pakko!

10. Kuka oli paras uusi tuttavuus?
No kaikki uuet tutut lukiosta :)

PicMonkey Collage2

11. Piditkö uudenvuodenlupauksesi?
Mitähän mää lupasin..

12. Synnyttikö kukaan läheisesi?
Kyllä vaan.

13. Kuoliko kukaan läheisesi?
Ei thank God.

14. Missä maissa kävit?
Puolassa, Saksassa, Latviassa, Liettuassa, Virossa ja Ruotsissa jei.

15. Mitä haluaisit vuodelta 2013 sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2012?
Laihun. Nyt oikeesti. >:-(

PicMonkey Collage3

16. Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2012?
2.6.2012, eli mun peruskouluajan päättyminen kevätjuhlaan.
13.8.2012, eli mun sakkolihaisan elinajan loppuminen, huh minkä kuulosta. :D:D mutta tolla iällä on oikeesti mulle tosi paljo merkitystä elämän sujuvuuden kannalta.
15.8.2012, eli mun eka päivä lukiossa huii.

17. Vuoden suurin saavutuksesi?
Ööh no kouluun pääseminen? En hirveesti oo saavuttanu mitää.

18. …ja suurin epäonnistuminen?
Hävettää eniten se miten itserakas kusipää osaan välillä olla.

19. Kärsitkö vammoista?
En mistää mainitsemisen arvosista.

20. Mikä oli paras asia, jonka ostit?
En tiiä. Kaikki ihanat vaatteet mitä oon hommanu tän vuoden aikana?

PicMonkey Collage4

21. Kenen käyttäytyminen ansaitsi kiitosta?
Aika monen. Iskän, muutaman opettajan, ja tietty kavereitten.

22. Kenen käyttäytyminen aiheutti ahdistusta?
Voi ku näitä on nii paljo.

23. Mihin käytit suurimman osan rahoistasi?
Vaatteisii, ripsii yms.

24. Mistä innostuit eniten?
Hih en kerro < 3

25. Vuoden 2012 ihmiset:
Hän isolla J:llä. No heh, Noora, Tiina, Laura, Inka, Henna. Tietty.

PicMonkey Collage5

26. Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi?
Onnellisempi!!

27. Lihavampi vai laihempi?
Lihavampi.

28. Rikkaampi vai köyhempi?
Rikkaampi ;)

29. Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän?
Ööö en tiiä. Käyttäny aikaani johonki hyödylliseen turhan hengailun siasta.

30. …entä vähemmän?
Syöny

PicMonkey Collage6

31. Miten aiot viettää joulun?
Porukoitten kaaa

32. Jos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mikä se olisi? 
No peruisin muutaman asian mitä oon menny sanomaa. Ja oisin ollu tarkkaavaisempi tiettyjen asioiden kanssa.

33. Rakastuitko vuonna 2011?
Juuh.

34. Kuinka monta yhden illan juttua sinulla oli?
Tasan kolme.

35. Mikä oli mieluisin tv-sarja, jota seurasit?
Lemmen viemää~

PicMonkey Collage8

36. Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan?
Kyllä.

37. Mikä oli paras lukemasi kirja?
Kuoleman varjelukset.

38. …entä musiikillinen löytö?
En muistaakseni varsinaisesti löytäny mitää uutta, mutta Jessie J muodostu yheks lempiartistiks.

39 Mitä halusit ja sait?
Koulupaikan?

40. Mitä halusit, muttet saanut?
HMHMMH yhen ihmisen mitä en tuu koskaan saamaan haha.

PicMonkey Collage7

41. Mikä oli vuoden suosikkielokuvasi?
Brokeback Mountain ja Schindlerin Lista.

42. Mitä teit syntymäpäivänäsi?
Siis mähä bailasin ja aika rrajusti.

43. Ketä kaipasit?
-

44. Mikä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi?
Musiikki ja mun ihanat ystävät < 3


Että sellanen vuos. Kokonaisuudessaan onnistunu vuos, paljon parempi kuin 2011. Vuosi 2012 oli totisesti yllätyksiä täynnä mutta onneks positiivisessa mielessä. Mutta mää palailen asiaan ens vuoden puolella, pitäkääs hillitysti hauskaa, iha niiku määki. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Comments are always welcome, in Finnish, English or Swedish! ♥