lauantai 10. maaliskuuta 2012

We're coupled together through hell, hurt, and hunger, or at least until husband finds someone younger

Sori anteeks oon pahoillani ku oon ollu laiska tän blogin kanssa. D:

Lyhyt tiivistelmä tästä viikosta:
-tein yhteishaun
-oon ollu kipeänä
-mun muka hyvätki ystävät petti mun luottamuksen totaalisesti mistä oon edelleen pettyny :>
-tein vapaaehtosen maantiedon työn
-ikävöin iskää joka on viikon pois
-siivosin vaatekaapin!!

Muttamutta, nyt Tukholman ostoksia ja muuta randomia:









 Onneks mulla on isosisko joka tekee mulle parasta ruokaa vaikken maistakkaan juuri mitään. :)



ps. enjoy:

15 kommenttia:

  1. a proud vip right here.

    mussu mitä on tapahtunu :( pura wernu toverille<3

    VastaaPoista
  2. IHANIA OSTOKSIA JA IHANA SINÄ <3 toi bleiseri on nii ihana (mulla taitaa olla samallain.. hehe) ku sen voi yhistää melkee mihin vaan ja se näyttää hyvältä. Mutta siis, mitä on tapahtunu kawereide kaa?:<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. itekki tykkään tulee ryhdikäs olo. Xd laitan ton edus_kuntaa

      Poista
  3. emmma & Miiru: mun kaks ns kaveria pölli mun laukusta 4,80€, (muilta huomattavasti isompia summia ja kaks puhelinta + meikkejä lol) syyttivät muita mut jäivät kii. vittu tälläsii kavereita mulla, mutta täytyyhä köyhiä ymmärtää eikö? c:

    VastaaPoista
  4. vähän oot söpö tos vikas kuvas o: <3

    VastaaPoista
  5. Hi dear! Nice post :)

    I hope you like and also follow my blog! I'm waiting for your comments :)

    http://www.acupofashion.com/

    VastaaPoista
  6. ZEih... Mut hei, oikee asenne tommosten paskamaisten "kavereiden" suhtee sulla, kyllähän myös vähempiosaisille tulee antaa. Ja nimenomaan, sittenku molemmat istutaan viimestää 10v päästä eduskunnassa jakku_puvut päällä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottaha se on xd. mutta mielummi ens kerralla pyytävät, mut menee näinki. =) me nuoret ministerin alut<3

      Poista
  7. Loveeee that blazer! And you have amazing eyes!

    http://www.hsquaredfashion.blogspot.com

    VastaaPoista

Comments are always welcome, in Finnish, English or Swedish! ♥