perjantai 2. maaliskuuta 2012

Stockholm in pics.

Moi! Palasin eilen mun lyhyeltä Tukholman visiitiltä, mutten kerenny päivitellä ku oli vähä kaikkee. :D Parit muuttujat tuli joo. Laivalta ei oo kuvia ja ostoksetki jäi vähäisiks ku meikä vaihto vähän viihteelle mutta ei siitä sitten sen enempää. Mutta kuvitelkaas +12C astetta, ei lunta, vihertävää nurmikkoa ja auringon paistetta! Tätä tarjos tosi keväinen, aina niin kiva Tukholma. Miksen voi asua siellä?

Olkaa hyvät:


















Toi finska kyrkan on niin säälittävä yritys, tollane mökki. :D Hävetkää.

xoxo,
roosa

12 kommenttia:

  1. HUI HITTO TOI NAINEN JOKA ROIKKUU TOS SEINÄS MITÄ SE TEKKEE

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on joku patsas jumalauta ku itekki säikähin xd

      Poista
    2. ...kyl mä tiesin...joo...

      mut ootko varma koska se näyttää iha oikeasti aika elävähköltä!!

      Poista
  2. JUST OLIN TULOS KOMMENTOIMAAN :DDD et mikä helvetin seinäkiipeilijä tuola on

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhaha oikeesti olin melkein huutamassa et tuu pois? :D

      Poista
  3. Mäkin olin sillein WTF, kun näin tuon kuva, missä on tuo seinäkiipeilijä.
    Munkin pitäisi käydä Ruotsissa, näyttää niin ihanan näköiseltä nuo talot ja kaikki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täh kuka suomalaine ei oo käyny _Ruotsissa?!

      Poista
    2. esim. minä, oon käyny kaks vee ruotsin laivalla mutta sitä ei kaiketi lasketa:p eikä mun velikää oo käyny.

      Poista
    3. Tää on taas näitä juttuja.. vähän niiku että on kuvittellu että kaikki tykkää mansikoista, on nähny leijonakuninkaan, ei vihaa vauvoja ja on käyny ruotsissa. mutta ne jotka ei tykkää mansikoista tai vauvoista, ei oo nähny jellonakunkkua tai käyny ruotsissa on täysin outoja. tämä fakta.

      Poista
    4. hauskaa koska mä en erityisemmin pidä mansikoista, en tykkää vauvoista yhtään enkä oo käyny ruotsissa::D nojoo nää on näitä

      Poista
    5. sä oot sairas ku et tykkää vauvoista.................................. joo jos lopetan tähän etten hauku sua pystyy ::D

      Poista

Comments are always welcome, in Finnish, English or Swedish! ♥