maanantai 5. maaliskuuta 2012

Sick and tired


Vähän lääkitystä siihe! Oon iha kuolemaisillani tänne, pientä flunssan poikasta.. Eikä huonot uutiset pääty toho. :D Värjäsin eilen hiukset sillä vitun ice ice blondyllä mistä oon puhunukki enemmä ku tarpeeks. Noh mun hiukset värjäänty harmaisks. Moi oon Roosa ja mullon harmaat hiukset. Ei jumalauta taas. Huomenna pakko mennä kouluu koska yhteishaut, enkä oo yhtää varma vielkää että haluunko sinne matkailualalle vai en. Damn, en haluu kasvaa aikuiseks.

6 kommenttia:

  1. Meillä oli yhteishaku jo onneks... mut senhä voi tehä kotonaki? ja toi aikuseks kasvamine... toisaalta oon innostunu mutta iha sairaan pelottavaa.

    Onnee hiustes kanssa :D mullaki oli kunnon lääkitykset mun kaikkiin tulehuksiin, ja nyt ku viimenen lääkitys loppu oon iha väsyny...::D taisin tulla riippuvaiseks lol!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluun apua sen kanssa Xd.. kävin tänää koulussa sen takia et saisin tehtyy sen mut koulusta lähti sähöt. vitun hienoo. :D

      Poista
    2. LOL::D mut sen voi tehä kotonaki omalta konneelta rakas!

      Poista
  2. Älä, mulla olisi yhteishaku ensviikolla. Sanoinkin mun opettajalle, että enkös voisi olla vielä toisen vuoden peruskoulussa ):

    VastaaPoista
  3. mäki värjäsin hiukset tolla iceice blondyllä ja tuli ihan harmaat! Pidennyksiä myöten.. no vähän sen jälkee en kestäny sitä ja värjäsin tummaks :-D


    Jees blogi (-:
    http://ainosbloggg.blogspot.com/ Kurkkaa jos kiinnostaa (:

    VastaaPoista

Comments are always welcome, in Finnish, English or Swedish! ♥