lauantai 31. maaliskuuta 2012

Facts 'bout me

Okei, Emma haasto mut yks päivä tämmöseen haasteeseen. En tajunnu ideaa ja oli niin hankalan näköne juttu että en ois varmaa jaksanu ees tehä joten lyhentelin tätä luovasti ja ainooks jutuks minkä jaksoin tosta toteuttaa oli tää "11 faktaa" -osio. Anteeksi Emma, ethän pahastu. :( Mutta tässä nää kuitenki tulee:


11 FAKTAA SINUSTA.

1. Oon vähä yksniitine. Tai siis mulla menee hirveen kauan tajuta asioita, niiku tääki haaste. Oon pähkäillyt varmaa nyt viikon mite tää tehää.. En omasta mielestä oo tyhmä, sanotaanko vaikka että hidasälyne. Ja (mun mielestä) mulla on tosi hyvä yleissivistys, mistä oonki aika ylpee.

2. Oon kärsimätön! Vihaan oottamista, melkein kauheinta mitä tiiän. Haluun että kaikki tapahtuu välittömästi. Siks mulla ei mikää laihutus onnistu jos tulokset ei näy heti. ÄÄÄÄ, kaikkehetimullenyt.

3. Oon määräilevä ja tykkään pomottaa. "Tuo tätä tee sitä" -lauseet on mulle tosi tyypillisiä.

4. Oon aika itsekäs. Ootan että kaikki tekee mulle valmiiks kaiken eikä mun tarvii tehä ite mitään. Oletan kaikilta sitä, että ne kehuis mua. Jos haluun tosissani tahtoni läpi nii mua ei liikuta paskan vertaa mitä se aiheuttaa muille. Oon iha ymmälläni jos joku ei pidä musta. Kuulostaapa kauheelta lol.

5. Vihaan sitä jos joku on mun kanssa eri mieltä, tää onki yleisin syy miks joku ei musta tykkääkkään. Ja oon kuullu tästä useesti täällä bloginki puolella. Mulla on vähä kärkkäitäki mielipiteitä ja oikeesti jos joku väittää vastaan nii verenpaine kohoaa korkeuksiin saman tien. Tekee mieli hakata se tieto sinne päähän, Minä olen aina oikeassa. Mielipiteesi on väärä.

6. Oon tosi herkkä. Pidän itteeni iha ok nättinä ja näi, en kuitenkaa rakasta mun ulkonäköö millään tavalla. Mun mielestä oon iha saatanan lihava ja jos joku vähänki huomauttaa mun läskeistä nii tekee mieli itkee. Monesti jos kaverit heittää jotai läppää nii saatan suuttua siitäkin. Vihaan kritiikkiä jos se kohdistuu muhun.

7. Mulla ei oo mitään tilannetajua. Xd Repeilen poliisin kuulusteluissa vaikka ei naurattais. Jos mua hermostuttaa nii yleensä kikatan, uskon että ois mahollista jopa hautajaisissa. Kerron välillä semmosia juttuja mitä ei todellakaan pitäs kertoo, emmää mieti yhtää mitä sanon. Tän takia riitaannun helposti.
"Roosa, toi nyt meni vähä yli."

8. Mulla on niin huono muisti että huhhuh! Mun puhelin ja ipod on hukassa 24/7 koska en muisti mihin ne just laitoin. Kokeisii luku on vaikeeta jos en oo asettanu muistutusta soimaan. Listaan kaiken mitä pitäs hankkia, en mää muute muista.

9. Mulla oo mitään hajua mihin kuulun. Oon kotosin Laukaan Lievestuoreelta, vaikka Laukaa on mulle niin kaukanen asia ku vaan olla ja voi. Liepeeki on semmone kärpäsen paska mistä vaan haluisin pois mahollisimman äkkiä. Asun kuitenki nii lähellä Jyväskylää, että sanon yleensä että oon sieltä kotosin. Vai ootteko koskaa kuullu Laukaasta? :D Niimpä. En viihy Suomessa. Ei tarvii mennä ku Ruotsiin niin on parempi olo, en tiiä johtuuko siitä että juuret on siellä. Parhaite viihdyn kuitenki Saksassa, se on vaa mun juttu. Jos kuitenki jään Suomeen jostain syystä asumaan niin haluisin asua länsirannikolla, vaikka vihaan tuulisia paikkoja, hyi t. minä joka asun järvien keskellä.

10. Oon kauhee arvostelemaan. Yleensä mun uhreja on tuntemattomat, sori. En vaan pääse tästä tavasta eroon. :D asdfgh.

11. Oon kauhee materialisti. Rakastan shoppailua ja käytän kaikki mun rahat vaatteisii, koruhui ja meikkeihi. Jos oon surkeena nii shoppailu auttaa ! Rakastan rahaa ja etin kovasti sitä rikasta miestä joka elättäs mut ja me elettäis luksus elämää.(: Rikkaat miehet ottakee yhteyttä!!

Haters gonna hate. ♥

ps.

Hups! Tallennustilasi loppui. Käytät 100 % valokuville varatusta 1 Gt:n kiintiöstä.

TÄLLEE SAATANA ! Auttakaa......:(

4 kommenttia:

  1. tähä vielä lisäät ne 11 ihmistä jotka haastat ja ne 11 kysymystä ja vastaukst sieltä mun kirjotuksen lopusta! Olikohan KYSYMYKSET otsikon alla...

    Mutjoo hyvä tää on näinki!:D mä en tiiä tosta tallennustila jutusta, ittee pelottaa millon toi tulee vastaan...

    VastaaPoista
  2. Olen myös ihminen joka tahtoo kaiken nyt ja heti!:-D

    VastaaPoista
  3. Voi eiii! tunnistin itteni melkein jokaisesta noista kohdista!:D

    VastaaPoista

Comments are always welcome, in Finnish, English or Swedish! ♥