keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Give me all your love boy, you can be my boy, you can be my boy toy

Drama Queen taas vauhissa.
Ette tiiäkkää mite vihane oon nyt.. Ehkä pitäs rauhottuu. Tai sit ei. Nyt ei vaan tuu enempää tekstiä, en haluu mitää hirveitä törkyyksiä tänne. Vihaan kaikkia moi. =)))))))) Muutama kuva:



 KYLLÄ LEHMÄN PITÄÄ MAITOA JUUA, ainakin kahvin seassa.

Nooran tuliaiset isolta kirkolta. ;);) Me landepaukut, almost.




Ainii.. Eilen oli ystävänpäivä, oksensin sateenkaaria, yksisarvisia, tähtiä ja pupuja.
+ paskansin sydämiä.
Kuolkaa onneenne, mä elän ylhäisessä yksinäisyydessä.

12 kommenttia:

  1. silmälasit!
    mä en tajuu miks kaikki ihkuttaa ystävänpäivää, vuoden paskin päivä, terveisin ylhäinen yksinäisyys.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi ei oo mun rillit, mut oon kuitenki likinäköne ja käytän piilareita ja ajattelin ostaa myös lasit joita käyttäsin ku en käytä piilareita. :) Jotku ton tyyliset haluisin kyllä!
      Hehee munki oli aika kusine valentines day xd

      Poista
    2. sopivat sinulle oikein hyvin kiliseni<3 näytät tosi asialliselta ja vakavalta!

      Poista
    3. Mua asiallisempaa saa hakea!

      Poista
    4. niinpä! pikku poliitikkoni<3

      Poista
  2. olipas äkänen postaus :--D kiva tää sun blogi !

    VastaaPoista
  3. nuo lasit käy sulle iha sika hyvi :o mikä ministeri.

    VastaaPoista
  4. Your eyes are so blue!
    lovely shots!

    Stop by sometime, Natalie xo
    http://lavagabonddame.blogspot.com/

    VastaaPoista

Comments are always welcome, in Finnish, English or Swedish! ♥