perjantai 27. tammikuuta 2012

So you say "it's not okay to be gay" well, I think you're just evil




Ei varmaa oo varmaa vaikee arvata missä olin tetissä ja mitä siellä tein.. :D Elikkä karkkia oon syöny nyt seitsemän päivän ajan nii paljon ku napa vetää. Alimassa kuvassa näkyvä valkone muovipussi on mun palkka, joka sisältää vapaavalintaisia tuotteita tehtaanmyymälästä 20€:n edestä ja punasessa pussukassa taas työntekijöille tarkotettuja maistiaisia uusista tuotteista. Kyllähä näissä syömistä riittää, vielä ei oikeen yksinkertasesti maistu.. :D

13 kommenttia:

  1. OIJOIJOIJOI haluun kans !!! helveti miksen oo ikin ollu missään tommoses. maistuis D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle toi pandalle meno on aina ollu itestäänselvyys ku mein äiti on siellä töissä. :D Mutta joo suosittelen, työ ei oo mitää rankkaa ja on kyllä sen arvosta!

      Poista
  2. sullaha näyttäs olleen aika... mahtava tetti:D kelpaiis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seura ois ollu jees, mutta mun iloks siel oli toinenki tettiläine jonka kanssa tulin tosi hyvin juttuu!

      Poista
  3. nammmm :D miks mä en koskaan teteistä saanut mitään tommosta kivaa :D

    tosin ei tekis mulle hyvää yhtään. söisin kaiken varmaan kerralla ja kärsisin viikon pahasta olosta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähä sitä tuli syötyä muttei nii paljo ku kuvittelis. Se haju on meinaan aika imelähkö + e miltä laku- ja suklaamassa näyttää. Huh.

      Poista
  4. kiva blogi sulla! oot nätti :-)

    http://holdyourhats.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Tagit "syön" :D:D:DD ASD ROOSA XD Mutta voi lähettää kaiken mulle postitse ;);)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei heru se on mun iki oma _palkka olenhan työläisen alku.

      Poista

Comments are always welcome, in Finnish, English or Swedish! ♥