lauantai 7. tammikuuta 2012

In this very moment I'm king

Tältä näytin tänää:

 Mun ei ollu tarkotus päivitellä, mutta olin nii tylsistyny että oli pakko. :D Joo en kerro millane lauantai taas, kävin kaupungilla ja sit oon ollu koko illan koton. Mut katoin Putouksen! Oli iha jees, oon iha semisti oottanukkin.



:::D Ei kai mulla muuta, huomenna toivottavasti sunnuntaishoppailulle, huomiseen!

ps. MULLA ON TAAS KYSYMYS TEILLE,
kertokaa millasia postauksia haluutte jatkossa? Arvostaisin ihan älyttömän paljon jos kertoisitte! ♥

8 kommenttia:

  1. SEN MINKÄ LUPASIT TEHÄ MUT ET OO TEHNY!!!1 ja öäm apua, tykkään näistäki mitä oot tähä asti ain tehny et en keksi!::D meikkipussin (?) sisältö! päivä kuvina!

    VastaaPoista
  2. Juu Emma sellanen huonejuttu on tulossa. ;) ja noi kaks, jee pitää katella! kiitos <3

    VastaaPoista
  3. vintahe process: Txh !

    emmma: Katteloo.. :D

    sulka: jooo se vois toimii!

    VastaaPoista
  4. Putous alkoi taas. vihdoin luksusta arkeen :D

    searchingforLBD.blogspot.com

    VastaaPoista

Comments are always welcome, in Finnish, English or Swedish! ♥