keskiviikko 28. joulukuuta 2011

You Da One

Ihanaa joululomaa ! Mitä te ootte tehny? Mä oon ollu nyt joulun jälkee muutaman päivän iha vaa kotona, mut eilen kävin siellä joulualeis Nooran kanssa vaikka kauheesti en mitää järkevää löytänykkää.. Mut sit ehkä uuestaa tällä viikolla shoppailee. :) Sit eilen illalla kävin Hennan, Satun ja Hannan kaa kattomas uuen Twilightin... lolz. "Mä laitan tän leffalipun äkkiä tänne lompsaa piiloo ettei kukaa tiiä että mä kävin kattomassa Twilightia." Tänää kävin Lardiksen kanssa pizzalla nepukassa, oot melko parsa <;



 

Kiitos tästä herkästä kortista Lardis!


 Huivi 9,95€ 4,95€, GT, lapaset 12,95€ 5€, Pieces.

 79,95€ 49,95€Stadium.


HUOMIO! Mä en oikeesti tykkää Twilightista.. :-D Mut Pattinson ♥♥ 
Kaikki jotka on käyny kattoo tän nii tietää sen lopussa olevan pitkän hiljasen kohtauksen, ja arvatkaa rupesinko nauraa siinä nii että sali raikas?
[ ] nope
[XXX] iha vitusti.



Eipä mulla muuta nyt, puspus. AINII ! Terveiset yhelle ämmälle:


Kaikella rakkaudella, MINÄ.:)

5 kommenttia:

  1. luoja sitä naurua ku sain ton kortin kuoresta ulos :'D

    VastaaPoista
  2. cool Adidas jacket!
    ~Pau
    www.lilbitsofchic.com

    VastaaPoista
  3. Ihana toi huivi!

    http://iiiiddaa.blogspot.com/

    VastaaPoista

Comments are always welcome, in Finnish, English or Swedish! ♥