perjantai 9. joulukuuta 2011

All I Want for Christmas is you

Moi kaikki ihanat lukijat((: Tytsyt kävi tänää meillä, tehtii pipareita ja torttuja, juotii cocista ja glögiä, kuunneltii joululauluja ja katottii lastenohjelmia ja lemmen viemää ! Love love.



Riehuin.





 Niin, Laura tulee meille ja sit se menee jääkaapille? Typical.

 Kauniita<3<


 Siis mä tiiän et oon söpö mut ei mua tarvii koko ajan kuvata.. :))) eiii ku hei.




Mutta hei: kertokaa mulle mielipiteenne Studio Elitestä? Mua pyyetti malliks sinne nyt tässä vähän aikaa sitte, mut oon kuullu vähä epäillyttäviä juttuja. Onko kellään tietoo millanen paikka toi nyt sitten on, kannattaako varata aika? :o

6 kommenttia:

  1. Toi Studio Elite on vähän ... jännä. Itselle ei oo tullut mitään, että malliksi olisi pyydetty, mutta oon nähnyt aika usein niitä kommentteja (esim. galleriassa) useilla tytöillä niitten sivulla. Tiedäne sitten.

    VastaaPoista
  2. jag love ich villasukat<333333
    tiedänhan että olen paras kielissä.

    VastaaPoista
  3. sulka: jep, se vähä herättiki ihmetystä. siskoki sano epäillyttäväks. :D

    Noora: ai nou juu aar. :) ich villasukat?

    VastaaPoista
  4. emmma: Noh kiitos, itse vain. <:

    VastaaPoista
  5. cute photos!
    now a follower of your lovely blog :)
    xx

    follow back? aestheticjungle.blogspot.com

    VastaaPoista

Comments are always welcome, in Finnish, English or Swedish! ♥