perjantai 25. marraskuuta 2011

Tired to be tired

_DSC0717

_DSC0723

_DSC0726
Äiti: "Ettet palelluttas vielä korviaski, kohta niissäki joku tulehus." Kiitos mami!

_DSC0700

_DSC0708

_DSC0714

Noni! Pitää oppia käyttää tätä tällee, tosi perseestä mutta minkäs teet. Oon oikeesti sellanen ihminen, et mun on vaikee hyväksyy pieniäkää muutoksia, nii tää on järkyttävää ! En oikeesti osaa enää. :(

Ja sit iha oikeisii asioihi, oon kipeenä taas. En tiiä mikä mulla on, mutta oon nykyää aina kipee. Eli tääki päivä laiskottelua mut eiköhä tää tästä.. Nyt en vaa saa päästäni tätä vitutusta, joten meen takasin nukkuu. Siis tää tekstiki kuulostaa tosi typerältä ku en pysty keskittyy. :-D

3 kommenttia:

  1. mun näkökulmasta tää muutos: JEE TÄÄ LATAA KUVAT MINUUTISSA

    VastaaPoista
  2. hei toi panta on ihana, oon ettinyt just samanlaista pitkään:)!

    VastaaPoista
  3. emmma: haha meni jo..:D

    Senja: Toi on ihana! :)

    VastaaPoista

Comments are always welcome, in Finnish, English or Swedish! ♥