perjantai 9. syyskuuta 2011

Let it rain over me



Moi <3 ! Nyt on vähä pirteemmät fiilikset mitä eile, olin hakemassa tet-paikkaa ja pääsin sit Nooran kans Anttilaan. :) Sen lisäks olin tänää shoppailemassa, kattomassa mulle rippiristiä ja kävin Laukaassa lääkärissä koska mulla on silmätulehus.. Nauttikaa MUTTA sain silmätippoja eli paranemaan päin, näytän jo iha ihmiseltä. :D


15€, Spirit Store.


9€, Spirit Store.

 

Tää on sit huivi, 12,95€, Vero Moda.
 

Kolme toppia ja tollanen joku kauluspaita, yhteensä 10€, GinaTricot.
 
 
 
 MUN SILMÄTIPAT !!


AAAaaaA rakastan tätä hametta, 14,95€, H&M.

Muutenki on nyt iha yllättävän hyvä fiilis, en stressaa enää mun rippijuhlia ja oon tänää äitin kaa siivoillu ja Satu on tehny ruokaa. :) Eli ihan jees nyt. Mutta joo huomenna ne rippijuhlat iiik toivottakaa onnee et kaikki menis hyvin, nyt pusuja ! xoxo

ps äiti on ihana, toi mulle suklaata lohutukseks ku pilasin Satun leipoman kakun iha totaalisesti.. :D

12 kommenttia:

  1. noi silmätipat on sitä jotai....
    ite ku oon kans laittanu noita samoja :))))))) ei kiva.

    VastaaPoista
  2. noooora hei noi on mun pelastajat :D lotraan noilla koko aja!

    VastaaPoista
  3. As I can see you have bought really amazing things!!:)
    Mela xx

    http://melamusings.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Onnea ripille pääsystä! ♥

    VastaaPoista
  5. Mela: Thank you :)
    sulka: Kiitos♥

    VastaaPoista
  6. So cool! I love all of stuff you bought :)
    Have a spectacular day,

    xoxo
    http://randomgirl-ishstuff.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Great stuff, i love the prints! xxx

    VastaaPoista
  8. Anttila on ehkä maailman kämäsin tet-paikka XDDD kokemuksella voin kertoa:)

    VastaaPoista
  9. Johanna: Voi ei... :D siis jyväskylän anttila? Mikä puoli? Ite oon vaatetuspuolella.. nyt kyllä ärsyttää, viime vuonna hesellä oli jees, ajattelin hommata tänäki vuonna kivan tet-paikan. :DDD ! kusi

    VastaaPoista
  10. Aivan ihanat korvikset ja toi rannekoru ! :)

    VastaaPoista

Comments are always welcome, in Finnish, English or Swedish! ♥