keskiviikko 27. heinäkuuta 2011

I think I'm ugly, and nobody wants to love me


Joo tänään tuli nelly.com:ista tilaus mitä oonki oottanu..



Näyttää iha ku mää tursuaisin tosta mekosta.. eikiva. Anteeks etten saanu tän laadukkaampaa ja parempaa kuvaa tosta mekosta mun päällä mut kiirettä pukkas. ELI JOO! Ton ois nyt tarkotus olla rippimekkona, mitäs tykkäätte? Tiiän että musta ei kuulu kesään mutta kun mun konfirmaatio on syyskuussa nii sillä ei oo väliä. (: Hintaa oli 44,95€.



VS.


Sitten ihan toisenlaiseen asiaan, mulla on nimittäi iha hervoton koirakuume! Mää en erityisemmi eläimistä sillee tykkää, eikä mulla oo ollu koskaa koiraa mutta nyt mää sen haluan! Tiiän jo nimetki riippuu ihan siitä että onko se pomeranian (ylempänä) vai chihuahua. Tiiän et voin ottaa sen vasta sitte ku muutan omilleni joskus tuhannen vuoden päästä ja jos mulla riittää varat, yhyy yhyy.


Rakastan tätä ihan sikana. Mulla on ollu nyt noin viikon iha kauhee hälläväliä olo itestäni ja siitä miltä näytän. Johtue kaikesta mitä tässä nyt on ollu, en vaa oo jaksanu ku tuntuu et kaikki kaatuu päälle. En saa nii isoo mielihyvää vaatteista ja laittautumisesta ku enne, ja oon koko aja iha räjähtänee näköne. Hirveen ruma olo ja aina jos oon jossai missä on enemmä ihmisiä tulee semmone olo et haluun piiloo, ettei kukaa nää mua. Nytki semmone olo et haluisin suihkuun peseytymään ja sitte suoraa peiton alle nukkumaan ja joku sillä aikaa uusis koko mun vaatekaapin. Ehkä tää on iha normaalia ja menee ohi, mutta se ei oo normaalia että yhteen postauksee tulee näi paljon tekstiä ja anteeks siitä. :) Hyviä loppukesän jatkoja!

16 kommenttia:

  1. Söpö mekko :3!


    http://worldout-kae.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Toi mekko on ihana......<3

    Mullaki on aivan kamala koirakuume ollu oikeestaan koko mun elämän, ja iha sama juttu en voi hankkii sitä ennen ku muutan omilleni :( allergiset äidit on iso rakkaus. Ja kans mäki tiiän jo nimet ja mullaki on noi kaks rotuu harkinnas ja tietysti myös mun iänikuinen rakkaus: KOOIKERHONDJE<3

    Ja sitten vielä tuosta teksistä (jota on nykyään ruvennut tulemaa sultaki aika paljo..:o) että mulla on siinäki iha sama olo! Tosi mulla on aina tuollane olo, ja toivon et se vaan kuuluu tähän ikään...XD mutta niin tuo on mahollisesti mun lempikappale 2ne1:ltä, koska siinä on sellane sanoma johon voi samaistua joka päivä, ja kana koska niitä rakkausaiheisia on muutenki mun mielest täs maailmas rutosti mut juu:::D

    Pitkä teksti vaatii pitkän kommentin.

    VastaaPoista
  3. emmmma: Kiitoss<3 Meil on iskä, Satu, Tomi ja ehkä mullaki allergia..:D + noil kolmel ekal on astma, jees.

    tessa: I know, I love those pics. :)

    VastaaPoista
  4. How cute are those dogs! Adorable.

    http://victoriasprocrastinationproject.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Victoria'sProcrastinationProject: Haha, yeah. :)

    VastaaPoista
  6. Hey, I follow now your amazing blog!! Hope you follow me back...:)
    Mela xx

    http://melamusings.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Nice photos, I love your black dress. Oh, and those puppies! :)

    xoxo
    http://randomgirl-ishstuff.blogspot.com/

    VastaaPoista
  8. cute dogs! what breed are they? chihuahua? great post..adorable photos!
    ENTER MY CHUNKY HEELS GIVEAWAY! I'LL SHIP ANYWHERE! SO EASY TO JOIN!

    http://voguelyvan.blogspot.com

    VastaaPoista
  9. dina vanessa mercado: First is pomeranian and another is chihuahua. :)

    VastaaPoista
  10. Ihana tuo sun mekko ♥ yritin ruotsista metsästellä vähän ton tapasta, mut löysin kans kivan (:
    ja viel, älä ajattele mitään tyhmiä juttuja, oot muka ruma. plää sanon minä >:C suloisuus.

    VastaaPoista
  11. Roosa: Kiitos ♥ Luulin et mekon ettimine ois vaikeempaa haha :D Ja aaaw kiitos ite ♥! ps katoin et ite kommentoin itelleni? :D

    VastaaPoista

Comments are always welcome, in Finnish, English or Swedish! ♥