torstai 9. kesäkuuta 2011

I'm just a holy fool, oh baby he's so cruel but I'm still in love with Judas, baby










Lol äiti oli mulle auki 20€ koska mun puhelin on pysyny yli vupden ehjänä! Sain valita otanko tollasen laukun vai sellaset ihanat kengät jota jäin kaipaa. :( _Pakko päästä ens viikolla ostaa ne! Niijoo ja laukulla ja kengillä oli kummallakin hintaa 30€. :)



Moi! Kuvapostaus koska mulla ei oo mitää postailtavaa, melko tylsä ollu tää kesäloman ekaviikko. Tänää ajoin btw skootterilla ekaa kertaa maatiellä, vähä mä oon hyvä. Voi Luoja, enää viikko riparii ja oon alottanu noitta ulkoläksyje opettelu. Tsiisus noita on paljon!
Ja ehkä huomaatte et oon uusinu tätä ulkoasua, bannerikin tulee vaihtumaan tässä parin päivän sisällä. :) ja PS. Sori näitten kuvien laatu. :|

4 kommenttia:

  1. Kesäsiä kuvia, phaaaa me likes !

    Mua rupes kauheesti ahistaan kun oot nui laiha haaaa pakko laihuttaa ennen kun tavataan.... Pitää varmaan kaivaa zumba videot kaapista....

    Onnea vaan ulkoläksyihin B) mun niis papereis oli kauheesti kirjotusvirheitä..... Varsinkin siin apostolises uskontunnustukses. Jumalan aikoaan poikaan ::D

    Ihana laukkku :< kipeesti haluun jonnekki ostoksille mutta krääää porukoilla ei kuulemma oo rahaa. Kakkeli, ois pitäny lähtee Bulgariaan.

    Oli kiva tämä kuvapostaus, ja ulkoasu kans ! Munki pitäs kohta vaihtaa se kevänen johonkin uuteen..

    xoxo minä

    ja nyt soi mr. saxobeat päässä, kiitos tästä.

    VastaaPoista
  2. (miks nää kommentit on nykyää paisunu näi kauheen pitkiks ?)

    VastaaPoista
  3. it-girl: You're welcome!

    emmma: Pyyyh, en oo laiha senki hassuli<3 Ja kiitos hani! :) Tää oli nyt tälläne välipostaus. :D Ihana ku saa lukee pitkiä kommentteja! :) Mulla on aina ongelmana et en saa ikinä pidennettyy kommentteja vaa ne jää tosi lyhkäsiks..

    VastaaPoista

Comments are always welcome, in Finnish, English or Swedish! ♥