maanantai 6. kesäkuuta 2011

I don't speak your I don't speak your languagono

Moi hanit! Ihanaa ku teitä alkaa olla jo noin paljon, melkei 40 kohta! Happy holiday kaikki, toivottavasti on tiedossa kiva kesäloma. :) Itelläni on kesäsuunnitelmissa ripari (...), Saksan matka ja muuten vaa hengailua ja toivottavasti kerkeis vielä visiitille Ruotsiin!


Keskustassa keskiviikkona oli jo aamupäivällä lämmin, päivemmällä alko olla jo melkosen kuuma.

 Lasit 7,95€,  toppi ja legginssit 9,95€, GinaTricot.

9,95€, H&M.

 
12,95€, H&M.

Toukofest ja soutelua w/ Henna M. ja sumopainia w/ Henna K.
 







Mä oon sit toi punane painija! Rantakunnossa 2011! Voitin Hennan btw 2-1!


Toissapäivänä jaettiin todistukset, sain sitte Laukaan Yrittajät ry:ltä stipendin. :-D LOL tää tuli oikeesti iha yllättäen, en oo millään tavalla erityisemmi yrittäny nostaa mun numeroita. Sain muuten ensinmäisen kerran kympin tokarii! Nyt on jokatapauksessa 50€ lisää kesärahaa. ;)

4 kommenttia:

  1. Tsigga ! Ihanan lämmintä on kyllä ollu suorastaan tukahduttavan kuuma... Nuo sumopainikuvat on kyllä hauskoja vieläki hykertelen tässä Xd oon aina halunnu kokeilla, mis tuollane oli ? Ja muuten minullaki on tuollane bikininyläosa, tärkeää haha lol... Ja uh nam nuo lasit ! Kiva oli tämä postaus kesäinen ja näin ! Seuraavaa odotellessa... B) mulla on kamala inspispuute elikkä minulta päin ei varmaan tule postausta vähään aikaan....:/ xo, emma

    VastaaPoista
  2. emmma: Siellä Toukofestissä joka mainitaaki tossa. :) Joo kivaa toi on! :D Toine kerta jo, eka kerta oli koulussa. Ja kiitos hani<3!

    VastaaPoista

Comments are always welcome, in Finnish, English or Swedish! ♥