perjantai 24. kesäkuuta 2011

Confirmation camp

Riparipostaus! Huhhuh pidin lupaukseni. :D Nyt tulee pelkkää kuvaa, mutta enne sitä pari sanaa viikosta.
Eli siis oltii Honkiniemessä Ähtärissä enkä tuntenu sieltä ketää muuta ku Suskin, pitkin viikkoo sain uusia tuttuja ja pakko sanoo et mahtavaa porukkaa ja mahtava leiri! Me likes. <3



Ekana iltana lähettiin kävelemällä ettimään huotsikkaa, käveltii jonkin aikaa ja sit kyllästyttii ja mentii kysyy jonku randomin ovelta että missä on lähin huoltoasema. "9km".. aha, ja takaspäin tullessa nähtii tää.. Täysin turhat 6 kilsaa!




 Hui. :o


 XDXD VITUN ROTTA!


Ukkosenpelko kuva. ):


 Valvottiin Suskin kaa auringonnousuun..



OMG!




Inside läppää. (;









Tähä kuvaa liittyy iha uskomaton tarina. :D TAINA HYI!



Ollaan ihkuja. (;;





Money from the pocket, dollar from the heart.








 Veeti: Poikarakkautta parhaimmillaa.










Voi pojat.



Oon iha kauhee..... Ja toi lammas on mun lapsi!


















Olin poikana! Luoja mite säikähin tos alemassa kuvassa ku Ville otti ton lippiksesä mun päästä!


= Tunkio.

 Villen koivet.







 ..ja Villen taidekuvat.



Kyllähämme tollaki koitettii soitella mut ei osattu ajaa tota. :D

Koko porukka ihq.


??




Koska Joonatan ei osaa hymyillä. (:

Uhkaa vai tuhkaa?

 Pojat sai lettua. <:



Könähettii Saran kanssa tommosella laitteella. :::D
Polkimissa minä ja Susan kyyissä Janika. (; Rispectit tästä(kin) Villelle!

Taidonnäyte!

FAIL!




"Mennää suutelemaa!" Wait.. what?



Villellä oli angst, eikä se tainnu tykätä et otin siitä kuvia.. Reppana. :(





Mun poikaystävä ja minä. ;);)

7 kommenttia:

  1. sooo many photos, but all so NICE :)

    VastaaPoista
  2. Hihiii nää on ihania ! Mulla oli tylsä postaus ko et laittanu faceen kaikkia kuvia mut nyt kyl kopsailen ! ♥

    VastaaPoista
  3. Maren: Hah txh ;)

    suojelusperkele: Anteeks :( en jaksanu lataa näi montaa ku noissa mitä laitoin fb:hen kesti muutenki nii kaua xd

    VastaaPoista
  4. Oletpas söpö<3 inana

    Kiva kun oli kivaa(: ja onha tuo u know who ihan söpö, tuitui oisitte hyvä pari ;u;

    JA TUO SUN TUKKAARGh

    VastaaPoista

Comments are always welcome, in Finnish, English or Swedish! ♥